F.A.Q.
We hebben de meest gestelde vragen
even op een rijtje gezet.
-
Kan ik mijn bezorging ophalen?
Dit is jammer genoeg niet mogelijk. Wij leveren onze producten direct vanuit de leverancier. Maak je geen zorgen, dit zijn net als wij bekend met deze manier van werken en gaan voorzichtig met jouw bestelling op. Mocht er toch iets mis zijn, neem contact met ons op via het contactformulier of stuur een mail naar support@depizzaovenshop.nl
-
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn in Nederland €4,95 en in andere landen binnen de EU waar wij leveren €5,-. Bij alle bestellingen boven de €40,- zijn de verzendkosten gratis.
-
Bezorgen jullie ook in het weekend?
Over het algemeen willen de meesten van onze leveranciers net als jij in het weekend genieten. Zij werken van maandag t/m vrijdag. Dan vinden leveringen plaats.
-
Wat is de bezorgtijd?
Over de bezorgtijd kunnen wij geen concrete indicatie geven. Dit verschilt per product en kun je na je bestelling altijd navragen als wij je deze informatie nog niet gegeven hebben.
Onze leveranciers zitten in Nederland en in andere, veel Europese, landen. Op deze manier kunnen we de CO2 uitstoot verminderen. De levering van de producten gaat via hen, maar wij dragen de eindverantwoordelijkheid. Daarom kun je voor vragen altijd bij ons terecht. Door deze manier van werken, kunnen wij er voor zorgen dat de prijzen wel lager liggen. Goed voor het milieu en de portemonnee! Win, win!
Wij van De Pizzaoven Shop verwerken alle bestellingen vanaf maandag t/m vrijdag. Er zijn geen verzendingen in het weekend. Houd rekening met een verwerkingstijd van 3-7 dagen. Deze dagen hebben wij en onze leveranciers nodig jouw bestelling te verwerken. -
Mijn order lijkt vertraagd.
Dit is vervelend om te horen! We doen er uiteraard alles aan om jouw pakketje zo snel mogelijk naar je toe te krijgen. Als de verzending langer heeft geduurd dan wat je verwachtte, neem dan contact met ons op.
-
Mijn bestelling is zoekgeraakt.
Als dit gebeurt, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. De standaard procedure is dat wij navraag doen bij de bezorgmaatschappij. Dit neemt tijd in beslag. Ondertussen willen we je vragen om even bij je buren te vragen of zij je pakketje hebben ontvangen. Wij houden je ook op de hoogte van ons onderzoek.
-
Wat is jullie Return Policy?
Als je niet tevreden bent met je aankoop is het mogelijk om het te retourneren. Dit mag altijd tot het wettelijke termijn van 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Neem wel altijd eerst contact met ons op, zodat wij het geld direct naar je terug kunnen sturen.
Het is echter alleen mogelijk om je product te retourneren als het nog in de zelfde staat is als toen je het product ontving.
In dit geval van retourneren is de koper verantwoordelijk voor de verzendkosten. We adviseren je om je retourpakketje met een track and trace code terug te sturen. Dit is jouw bewijs in het geval het kwijt raakt. Mocht dit het geval zijn, dan is De Pizzaoven Shop niet verantwoordelijk. -
Hoe weet ik of jullie mijn pakket hebben ontvangen?
Door een track & trace code te gebruiken bij het retour sturen van het pakket, weet je wanneer wij het ontvangen hebben. Het geld krijg je terug als wij of onze leverancier het product weer in goed staat en met alle bijbehorende zaken hebben ontvangen.
-
Kan ik mijn bestelling ruilen?
Wil je het product dat je hebt bestelt ruilen? Dit kan in sommige gevallen. Neem contact met ons op zodat we je verder kunnen helpen. Dit is jammer genoeg niet mogelijk. Voorkom ruilen door goed de specificaties van de producten te checken. Zo maak je gelijk de juiste keuze voor jou, en als je twijfelt helpen we je graag bij het kiezen van het voor jou juiste product.
-
Hoe kan ik betalen?
Wij hebben meerdere betalingsmogelijkheden: IDeal, Klarna, Mastercard, Applepay, Googlepay, Paypal, Visa, Belfius, BanContact en Giropay. Jij mag kiezen welke jij het prettigste vindt.
-
Ik heb de verkeerde adresgegevens doorgegeven!
Gelukkig is voor alles een oplossing. Geef het juiste adres en het adres dat je hebt gebruikt zo snel mogelijk aan ons door! Hopelijk is de bestelling nog niet doorgestuurd naar onze leverancier of al verzonden. We zullen er alles aan doen om het voor je te fixen! Maar als het te laat is, kunnen we niet veel meer voor je doen. We houden je in ieder geval op de hoogte.
-
Kan ik mijn bestelling nog veranderen?
Wil je nog iets toevoegen aan je bestelling of er iets afhalen? Geef dit zo snel mogelijk aan ons door. We laten je weten of het voor ons gelukt is de bestelling te veranderen of wat de oplossing is.
-
Ik heb mijn bevestigingsmail nog niet ontvangen.
Check je spam. Staat hij daar niet in? Neem contact met ons op.
-
Ik heb een vuil of beschadigd product ontvangen.
Onze verontschuldigingen! Neem direct contact met ons op via de mail of het contactformulier. Stuur hierbij je ordernummer en een aantal foto's van de beschadiging mee. Wij nemen daarna contact met je op.
-
Ik mis een product in de bestelling die ik heb ontvangen.
Neem contact met ons op. We kunnen je persoonlijk beter helpen en zoeken naar een oplossing.
-
Ik heb het verkeerde product ontvangen.
Dit is natuurlijk heel vervelend. Neem contact met ons op zodat we kunnen kijken waar het fout is gegaan.
-
Het product verschilt met wat ik op de website zie.
Wij doen ons best om producten zo goed mogelijk over te laten komen op de website. De afmetingen en materiaal staan vermeld. Het kan natuurlijk gebeuren dat kleine verschillen ontstaan zoals kleurverschil met de foto en jouw bestelling. Neem contact met ons op om te kijken hoe we dit kunnen oplossen.
-
Wat doen jullie met data?
Hiervoor verwijzen we je graag door naar onze Privacy Policy. Deze staat in het menu en onderaan de website.
-
Ik wil graag uit jullie database gehaald worden.
Dit kan! Neem contact met ons op, dan komt dit helemaal goed.
-
Verkopen jullie ook giftcards?
Jazeker, wij verkopen giftcards. Dit zijn e-Giftcards en krijg je dus per mail opgestuurd.
-
Waar koop ik deze giftcards?
De giftcards van De Pizzaoven Shop zijn te vinden in onze webshop op de cadeau-pagina.
-
Hoe ontvang ik deze giftcards?
Bij aankoop van een gifcard krijg je deze direct in je mail opgestuurd. De giftcard kun je vervolgens aan je Apple Wallet toevoegen, doorsturen naar iemand als het een cadeau is, printen en aan iemand geven of gebruiken vanuit je eigen e-mail.
-
Hoe gebruik ik een giftcard om af te rekenen?
Op elke giftcard staat een unieke code. (Bewaar deze goed! Wij zijn niet aansprakelijk voor diefstal of vermissing). De code kun je invullen bij het afrekenen. Daarnaast kun je vanuit jouw Apple Wallet gelijk beginnen met shoppen en deze ook gebruiken bij het afrekenen.
-
Houd ik bij goedkopere of duurdere producten geld over op mijn giftcard als het saldo verschillend is?
Als bij het afrekenen blijkt dat je voldoende saldo hebt voor het afrekenen van je product, dan blijft de resterende waarde op je giftcard staan. Als blijkt dat het saldo op de giftcard niet voldoende is, kun je de bestelling deels met je giftcard en deels anders betalen.
-
Hoe lang is mijn giftcard geldig?
Elke giftcard is na uitgifte twee jaar geldig.
-
Kan ik mijn giftcard ruilen?
Na aankoop van een giftcard heb je 14 dagen om gebruik te maken van het herroepingsrecht. Dit kan wel alleen op de voorwaarde dat de giftcard nog niet is gebruikt.